تردمیل فورد FA180M
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای قدرت موتوری 1.75 اسب بخار DC می باشد . سرعت این تردمیل بین 8 تا 12 کیلومتر بر ساعت می باشد . یعنی یک کاربر می تواند در یک ساعت 12 کیلومتر مسافت را بپیماید . تردمیل Ford FA180M دارای تنظیم شیب برقی بوده تا 12 درجه نیز می باشد . ابعاد تسمه این تردمیل 42*120 سانتیمتر می باشد ، ورزشکار دونده بر روی این ابعاد تسمه قادر به راه رفتن می باشد . با توجه به قدرت موتوری 1.75 اسب بخار ، تحمل وزن این تردمیل حداکثر 110 کیلوگرم می باشد .

یعنی یک کاربر تا وزن 110 کیلوگرم می تواند از این تردمیل جهت دویدن استفاده کند بدون آنکه مشکلی برا آن پیش بیاید . تردمیل Ford FA180M دارای ماساژور - چرخش کمر - دمبل بدنسازی - دراز و نشست بوده که این امکانات خیلی به سزا و موثر می باشد . همچنین این تردمیل دارای تاشو با جک های مدرن - لبه های آلومینیومی - تاشو با جک های مدرن - دارای ضربه گیر نیز می باشد .

مانیتور این تردمیل خانگی می تواند زمان،مسافت،کالری،ضربان قلب،چربی بدن را نیز بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهد . این دستگاه همچنین دارای 9 برنامه از پیش تعیین شده و سه برنامه دستی نیز می باشد . تردمیل Ford FA180M یک تردمیل پنج کاره می باشد . اتصالات این تردمیل از جنس درجه یک بوده که به جلوگیری از لرزش تردمیل هنگام دویدن کمک میکند . این تردمیل دارای یک سال گارانتی می باشد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: