قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان با قدرت موتور 1.25 الی 2 اسب بخار الکتروموتور و عرض تسمه 43 سانتی متر که تا وزن 105 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 85 کیلوگرم وزن نداشته باشند. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 10 درجه قابل تنظیم می باشد. حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.
19 برنامه تمرینی اتوماتیک در سطوح مختلف، مجهز بودن به پورت USB برای شارژ موبایل، مجهز بودن به ورودی صدا، سنسور ضربان قلب لمسی، اسپیکر، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دسترسی آسان به کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت، گیره ایمنی برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز عمل می کند و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این دستگاه به شمار می آید.
این تردمیل با ابعاد 135×79×176 سانتی متر و وزن 67 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود. مانیتور این دستگاه سرعت، مسافت پیموده شده، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار می تواند توسط این اطلاعات بسیار مهم در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل پاورفرست RUN 2 1 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.


<%= Title %>

چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با قدرت موتور 1.2 الی 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 100 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب برقی این تردمیل به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 10 درصد قابل تنظیم است.
حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 12 کیلومتر در ساعت می رسد. کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، 1 برنامه دستی، 12 برنامه از پیش تعیین شده، 3 برنامه شخصی کاربر، قابلیت اتصال به فایل mp3 و USB، اسپیکر و کلید اضطرای که در مواقع لزوم می توان توسط آن به سرعت دستگاه را متوقف کرد و به عنوان قفل کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد از امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود.
نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود. مانیتور LCD این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این دستگاه می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود تا به اهداف ورزشی خود دست پیدا کند. تردمیل بادی اسکالپچر BT 3133P شامل 15 ماه گارانتی می شود.


<%= Title %>

چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر که فضای دویدن را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت موتور 1.2 الی 2 اسب بخار تا وزن 100 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب دستی این تردمیل به راحتی قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.
کلید تنظیم سرعت و تنظیم شیب که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و USB، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، 1 برنامه دستی، 12 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 2 برنامه کاربر، محل نگهداری بطری آب، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل بادی اسکالپچر BT 3133 M شامل 15 ماه گارانتی می شود.



<%= Title %>

شنبه 4 آذر 1396برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

نمایشگر 5 اینچی LCD آبی رنگ داشته که می تواند زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب، کالری را به نمایش درآورد. شیب این تردمیل به صورت برقی تا 15 درجه قابل تغییر است و می توانید کوه نوردی را در خانه شبیه سازی کنید. این دستگاه دارای موتوری به قدرت 2.5 تا 4 اسب بخار می باشد و تا وزن 130 کیلوگرم را میتواند تحمل کند. ابعاد تسمه این دستگاه 131*46 سانتی متر است و این تردمیل 12 برنامه از پیش تعیین شده برای دویدن دارد.

این تردمیل دارای ضربه گیر SDS و بالشتکی بوده و با کمک قابلیت تاشوندگی که دارد می توانید در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی کنید، آن را را جمع کرده و فضای خانه را بیهوده اشغال نکنید. کلید اضطراری تردمیل سبب می شود تا در صورت بر هم خوردن تعادل، موتور دستگاه خاموش شده و شما در صورت برهم خوردن تعادل حین انجام تمرینات دچار آسیب دیدگی نشوید. این دستگاه دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده برای دویدن دارد. این دستگاه چینی و تحت لیسانس تایوان می باشد و این دستگاه دارای 15 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 این تردمیل دارای سطحی برای قرار دادن لب تاپ دارد و شما می توانید به راحتی لب تاپی 18 اینچی را روی میز آن قرار دهید و در حین ورزش و پیاده روی به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. ارتفاع این میز نیز تغییر می کند و می توانید تا حد قرار گرفتن بر روی صندلی آن را پایین بیاورید. ابعاد تسمه این تردمیل 51*140 سانتی متر است و موتوری با قدرت 2.6 اسب بخار دارد. نهایت سرعت این تردمیل 6 کیلومتر می باشد و ابعاد این تردمیل 112*116*191 سانتی متر است.

این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی و بالشتکی نرمی دارد که از آسیب دیدن کمر و زانوهای شما جلوگیری می کند. قابلیت تاشوندگی این تردمیل سبب می شود تا در صورت استفاده نکردن از دستگاه بتوانید آن را جمع کرده و از فضای خود استفاده کنید. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل میتواند تا 137 کیلوگرم را تحمل کند و گیره ایمنی نیز این تردمیل دارد که کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود.

فن خنک کننده این دستگاه AutoBreeze هوشمند می باشد که قادر است به صورت خودکار با سرعت شما تنظیم شود و فضای اطراف شما برای انجام دادن تمرینات مطلوب و خنک کند. این تردمیل پنجره های کوچک LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به نمایش دربیاورد. تمام تنظیمات اینتردمیل از طریق فشار دادن دکمه ای لمسی OneTouch انجام می شود. این محصول چینی بوده و تحت لیسانس آمریکا می باشد و 1 سال گارانتی ، 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تفاوت این تردمیل با مدل مشابه خود در شیب و سرعت و قابلیت تنظیم سریع این ویژگی هاست که اجرای تمرینات را برای کاربر راحت تر می کند. ابعاد تسمه اینتردمیل 46*153 سانتی متر است و موتوری با قدرت 3 اسب بخار دارد. نهایت سرعت این تردمیل 13 کیلومتر می باشد و ابعاد این تردمیل 103*124*196 سانتی متر است. این تردمیل دارای سطحی 40 اینچی برای قرار دادن لپ تاپ دارد و شما می توانید به راحتی لپ تاپی 18 اینچی را روی میز آن قرار دهید و در حین ورزش و پیاده روی به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید.

ارتفاع این میز نیز تغییر می کند و می توانید تا حد قرار گرفتن بر روی صندلی آن را پایین بیاورید. این تردمیل پنجره های کوچک LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به نمایش دربیاورد. تمام تنظیمات این تردمیل از طریق فشار دادن دکمه ای لمسی OneTouch انجام می شود. این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی و بالشتکی نرمی دارد که از آسیب دیدن کمر و زانوهای شما جلوگیری می کند. قابلیت تاشوندگی اینتردمیل سبب می شود تا در صورت استفاده نکردن از دستگاه بتوانید آن را جمع کرده و از فضای خود استفاده کنید.

در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل میتواند تا 137 کیلوگرم را تحمل کند و گیره ایمنی نیز این تردمیل دارد که کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود. این محصول چینی بوده و تحت لیسانس آمریکا می باشد و 1 سال گارانتی ، 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای 8 برنامه تمرینی آماده، 2 برنامه ضربان قلب می باشد. این تردمیل دارای سنسور ضربان قلب میباشد که کاربر به آسانی با قرار دادن دست بر روی این سنسورها می تواند تعداد ضربان قلب و وضعیت آن را بررسی کند. این محصول تایوانی دارای شیب برقی است که تا 15 درصد می توانید آن را تغییر دهید و تمرینات را با سختی متفاوت اجرا کنید.

تسمه این تردمیل 56*153 سانتی متر است و ضربه گیر قوی نیز دارد که این ضربه گیر باعث می شود سر و صدای راه رفتن یا دویدن کاربر شنیده نشود و فشار دویدن و راه رفتن زانوها و کمر را دچار مشکلی نکنند. وزن این دستگاه 118 کیلوگرم است و در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند.

ابعاد این تردمیل با کارتن 45*97*214 سانتی متر است و گیره ایمنی نیز دارد که این گیره کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود. این دستگاه موتوری با قدرت 4 اسب بخار DC دارد که می تواند حداکثر تا 182 کیلوگرم را تحمل کند. این تردمیل نمایشگری 10 اینچی LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد و او با مشاهده این اطلاعات میتواند برنامه ورزشی مناسبی برای خود را از بین برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه انتخاب یا طراحی کند.

این تردمیل دارای فن خنک کننده ای نیز می باشد که در زمان انجام تمرینات میتواند فضای مطبوعی را برای شما فراهم کند و شما قادرخواهید بود مدت زمان بیشتری را فعالیت کنید و تمرینات را انجام دهید. ورودی mp3 برای این تردمیل تعبیه شده است که با کمک آن می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری را ورزش کنید. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی ، 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش دارد.

یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:هایپر جیم , :: 12:24 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد. نمایشگر 10 اینچی LCD TFT دارد که می تواند به راحتی سرعت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر و برنامه ای که کاربر از آن استفاده می کند را به نمایش در بیاورد. این تردمیل دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده و یک برنامه ضربان قلب می باشد که کاربر با استفاده از یکی از آنها می تواند در سریعترین زمان ممکن تمرینات خود را شروع کند. تردمیل Sole ساخت کشور تایوان بوده و ابعاد این دستگاه با کارتن 44*92*219 سانتی متر است.

ابعاد تسمه این دستگاه 56*153 سانتی متر بوده و شیب این تردمیل تا 15 درصد به صورت برقی قابل تغییر است. سرعتی که این تردمیل می تواند به کاربر خود ارائه دهد تا 12کیلومتر در ساعت است. ورودی mp3 برای این تردمیل تعبیه شده است که با کمک آن می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری را ورزش کنید.قدرت موتور این دستگاه 3.25 اسب بخار است و می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

این دستگاه مجهز به گیره ایمنی است که در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، از زمین خوردن او جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدگی او می شود. فن خنک کننده این دستگاه فضای اطراف را برای پیاده روی و دویدن مناسب می کند. برای راحتی کاربر در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که برای جابه جایی می توانید از آن استفاده کنید و تردمیل را به هر مکانی که دوست دارید انتقال دهید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی نیز دارد که با تا کردن این دستگاه می توانید از سایر فضای خانه به راحتی استفاده کنید.

یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:تردمیل , مرکز فروش تردمیل , :: 12:22 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد که با استفاده از آن میتوانید برنامه های تناسب اندام را دریافت کرده و از آنها استفاده کنید. این تردمیل موتوری با قدرت 4 اسب بخار DC دارد که می تواند حداکثر تا 182 کیلوگرم را تحمل کند. نمایشگر این دستگاه LCD 10 اینچی دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد و او با مشاهده این اطلاعات می تواند برنامه ورزشی مناسبی برای خود را از بین برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه انتخاب یا طراحی کند.

8 برنامه تمرینی آماده، 2 برنامه ضربان قلب در این تردمیل تعبیه شده است که با کمک آنها می توانید تمرینات ورزشی خود را زودتر شروع کرده و نتایج بهتری را دریافت کنید. ابعاد این تردمیل با کارتن 44*97*219 سانتی متر است. این تردمیل دارای سنسور ضربان قلب می باشد که کاربر به آسانی با قرار دادن دست بر روی این سنسورها می تواند تعداد ضربان قلب و وضعیت آن را بررسی کند. این محصول تایوانی دارای شیب برقی است که تا 15 درصد می توانید آن را تغییر دهید و تمرینات را با سختی متفاوت اجرا کنید. تسمه این تردمیل 56*153 سانتی متر است و ضربه گیر قوی نیز دارد که این ضربه گیر باعث می شود سر و صدای راه رفتن یا دویدن کاربر شنیده نشود و فشار دویدن و راه رفتن زانوها و کمر را دچار مشکلی نکنند.

وزن این دستگاه 137 کیلوگرم است و در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل دارای فن خنک کننده ای نیز می باشد که در زمان انجام تمرینات می تواند فضای مطبوعی را برای شما فراهم کند و شما قادرخواهید بود مدت زمان بیشتری را فعالیت کنید. با کمک ورودی MP3 میتوانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری ورزش کنید. گیره ایمنی این تردمیل کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود و آسیب و حادثه ای برای او اتفاق نیفتد. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی ، 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش دارد.

پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. ابعاد این دستگاه 127*73*172 سانتی متر است.با راه رفتن بر روی تردمیل می توانید به راحتی تناسب اندام بدست آورید و از شر چربی های اضافی راحت شوید.شیب این تردمیل به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. دارای قدرت موتور 2.5 اسب بخار می باشد. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 90 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند.

تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. نهایت سرعت این دستگاه 12 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل چند کاره می باشد و ماساژور، میله درازنشست دارد.

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، مسافت، میزان کالری، زمان و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهد. برای جابه جایی راحت تر دستگاه نیز در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کنید. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی نیز می باشد که در صورت کم بود فضا برای قرار دادن تردمیل می توانید دستگاه را جمع کنید.

پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

این تردمیل چینی بوده و 1 سال گارانتی و 5 ماه خدمات پس از فروش دارد. دارای موتوری با قدرت 2.5 اسب بخار است. شیب این تردمیل به صورت برقی جا به جا می شود و در این دستگاه شیب تا 10 درجه نیز تغییر می کند. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه بروید یا بدود تا 90 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور دستگاه خاموش شده و نقش محافظ دارد و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

ابعاد این دستگاه 134*76*165سانتی متر است. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای ویبراتور، میله درازنشست می باشد که می توانید با کم این وسیله ها تمرینات ورزشی را کامل تر کنید. حداکثر سرعتی که میتواند در اختیار شما قرار دهد تا 12 کیلومتر در ساعت است. نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، ضربان قلب، کالری، شیب و زمان را به نمایش در بیاورد.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه های تنظیم سریع سرعت تعبیه شده است که در حین انجام تمرینات نیز به راحتی می توانید سرعت را تغییر دهید.ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد.ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید.

پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد. حسگر ضربان قلب نیز بر روی دسته های این تردمیل تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه 134*76*165 سانتی متر است. تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست می دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که می توانید میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کرده و با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت دستگاه را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 110 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند. این تردمیل چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا 110 کیلوگرم وزن را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود کاربر تا این وزن نیز می تواند بر روی تردمیل راه برود و تمرینات ورزشی انجام بدهد. ترمز ایمنی که این دستگاه دارد می تواند در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه را خاموش کرده و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه از تردمیل استفاده نماید. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی خود برسید.این دستگاه دارای محدوده سرعتی بین یک کیلومتر در ساعت تا 16 کیلومتر در ساعت می باشد.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کند.مانیتور این تردمیل می تواند سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و فضای دویدن یا همان عرض تسمه این دستگاه 42*121 سانتی متر است. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران میتوانند از آنها استفاده کنند.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای ابعاد تسمه 121*42 سانتی متر و شیبی تا 15 درجه است که کاربر می تواند تپه نوردی و کوه نوردی را در خانه تجربه کند. نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و ترمز ایمنی که این دستگاه سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

برای راحت جا به جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه ورزش کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید.این دستگاه می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند.

12 برنامه از پیش تعیین شده در حافظه این دستگاه ذخیره شده که کاربر با انتخاب هریک از آنها می تواند در کمترین زمان ممکن برنامه خود را انتخاب کرده و تمرین انجام بدهد. این دستگاه موتوری با قدرت 2 اسب بخار دارد و قابلیت تاشوندگی نیز دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده نماید. تردمیل پاندا DK15 ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده کند. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای دمبل، ماساژور و ... است که کاربر با استفاده از آنها می تواند بدون اینکه لازم باشد جا به جایی انجام بدهد، ورزش خوبی را برای ارتقای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انجام بدهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود.

این تردمیل می تواند تا 15 درجه به کاربران خود شیب ارائه دهد و آنها کوه نوردی و تپه نوردی را برای خود شبیه سازی کنند. برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها می تواند دستگاه را حرکت بدهد و در سایر فضاهای خانه ازتردمیل استفاده کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید. این دستگاه دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده است که با انتخاب یکی از آنها میتوانید ورزش مناسبی انجام بدهید و سریعتر به اهداف خود برسید.

نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. فضای دویدن یا همان ابعاد تسمه این دستگاه 42*121سانتی متر است. ترمز ایمنی که این تردمیل سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور تایوان که با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120×40 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند. شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، قابلیت پخش موسیقی، 2 عدد اسپیکر، ورودی MP3 و MP4، پانزده برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سریع تر کرده و منجر به چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری برای آب کردن چربی های شکم و پهلو، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD و آبی رنگ آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل خانگی دارای قدرت موتور 2.75 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت دستی تنظیم می شود و دارای 25 برنامه شبیه ساز است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد.ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند.

کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. این دستگاه ساخت کشور چین بوده، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و دارای 15 برنامه شبیه ساز سرعت است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. این تردمیل خانگی دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند.

این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد. ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند. کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این دستگاه ساخت کشور چین، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل Goldone 502 دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 115 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل Goldone 505 دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

 


 

یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . همچنین این تردمیل دارای 33 برنامه که قابل تغییر می باشد تردمیل Robus TV دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

 


 

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور این تردمیل 0.9 اسب بخار است که با این توان قادر است تا 85 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکلی هم نشود. فضای دویدن این دستگاه 37*109 سانتی متر است و این فضا این امکان راه رفتن و دویدن را راحت در اختیار کاربر خود قرار می دهد. سرعت این تردمیل که کاربر میتواند از آن استفاده کند 10 کیلومتر در ساعت بوده و تنظیم شیب آن نیز ثابت در یک وضعیت است. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود.

ابعاد این دستگاه 133* 60 * 133 سانتی متر و دارای وزن 31 کیلوگرم است که به راحتی حمل شده و میتوان در فضای خانه جای داد و از آن استفاده کرد و از انجام دادن ورزش با این وسیله لذت برد. نمایشگر این تردمیل میتواند میزان سرعت حرکت، زمان، مسافت طی شده و میزان کالری سوزانده شده توسط کاربر خود را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، برنامه ورزشی خوبی را طراحی و اجرا کند.

این تردمیل خانگی دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. این تردمیل ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال گارانتی می باشد و مجعز به 4 برنامه کامپیوتری از پیش تعیین شده است که کاربر می تواند به راحتی یکی از این برنامه ها را انتخاب کرده و ورزش خوبی را با این دستگاه تجربه کند.

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت شرکت POWER FIRST تایوان که با قدرت الکتروموتور 3.2 الی 7 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 51×148 سانتی متر که فضای مناسبی را برای دویدن فراهم می کند تا وزن 150 کیلوگرم را متحمل می شود؛ بهتر است کسانی این تردمیل را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 130 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ تا دستگاه در برابر ضربات ناشی از دویدن دوام بیاورد و عمر طولانی تری داشته باشد. شیب برقی دستگاه به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد.

این تردمیل با ابعاد 199×89×157 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتوراین تردمیل اطلاعاتی همچون سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ ورزشکار به وسیله این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.

ضربه گیر برای محافظت از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار، نوار نقاله استاندارد، مجهز بودن به کلید اضافه بار، مجهز بودن به سیستم ایمنی، کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، اسپیکر، قابلیت اتصال به MP3 Player، قابلیت اتصال به USB، مجهز بودن به فن خنک کننده برای متعادل نگه داشتن دما برای ورزشکار در حین تمرین، اسپیکر، دارا بودن برنامه های کامپیوتری همچون 5 برنامه تغییر خودکار شیب، 2 برنامه تغییر خودکار سرعت، برنامه تغییر متناوب سرعت، برنامه تغییر متناوب شیب، برنامه پیشرفته تغییر متناوب سرعت، برنامه پیشرفته تغییر متناوب شیب، برنامه های ویژه مسافت، انرژی مصرفی، زمان و ارتفاع معین، 3 برنامه شخصی ویژه، محل نگهداری بطری آب و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل به شمار می آید. تردمیل پاورفرست T970 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

برنامه خودکار سرعت، 6 برنامه خودکار تنظیم شیب، 3 برنامه تغییر شیب و سرعت دستگاه دارد که کاربر در کوتاه ترین زمان میتواند از آنها استفاده کند و از ورزش کردن خود لذت ببرد. مانیتوری که روی این تردمیل ها تعبیه شده است قادر است مسافت، کالری، شیب و ضربان قلب از طریق لمس با دست را در اختیار کاربر خود قرار دهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت DC1.25 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 105 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه برای آن اتفاقی بیفتد.

سرعتی که این تردمیل خانگی میتواند به کاربران خود انتقال دهد تا 16 کیلومتر در ساعت بوده و میزان شیب این دستگاه هم تا 10 درصد قابل تنظیم است که این کار به صورت برقی انجام میشود. ابعاد این دستگاه 167*73.5*132 سانتی متر است که عرض تسمه 120*40 سانتیمتری دارد که کاربر به راحتی میتواند روی این دستگاه بدود یا راه برود. این تردمیل امکانات جانبی نظیر؛ کلید محافظ اضافه بار، جابه جایی آسان، جا لیوانی، کلید دسترسی سریع به تنظیم سرعت و شیب و اندازه گیری چربی بدن دارد که کار با آن برای کاربر سادگی انجام میشود.

کلید ایمنی قرار گرفته شده برروی تردمیل باعث میشود در صورت بروز مشکلی و بر هم خوردن تعادل کاربر دستگاه خاموش شود و ورزشکار دچار مشکلی نشود و آسیبی نبیند. وزن این دستگاه 63.9 کیلوگرم است و دارای ویژگی تاشوندگی نیز می باشد که کاربر به راحتی میتواند آن را جمع کرده و از دیگر فضای موجود در خانه استفاده کند. این تردمیل پاور فرست به ضربه گیر نیز مجهز شده است که از به وجود آمدن فشار زیاد به زانوها و ستون فقرات کاربر خود جلوگیری میکند و دارای نوار نقاله استانداری نیز میباشد. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ، ساخت کشور تایوان است.

دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 یک تردمیل خانگی است که در کشور چین تولید شده؛ این دستگاه با ابعاد تسمه 140*50 که فضای مناسبی برای دویدن ورزشکار فراهم می آورد و قدرت موتور 3 اسب بخار DC تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. ابعاد آن بعد از باز شدن 134*85*182 سانتی متر است و قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب تردمیل به سادگی توسط جک گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

شیب این تردمیل به صورت برقی و با فشار یک دکمه در حین تمرین تغییر کرده و تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 18 کیلومتر در ساعت می رسد. مانیتور آن سرعت، کالری مصرف شده، مدت تمرین، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک برنامه مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از مفاصل، ستون فقرات و عضلات ورزشکار محافظت می کند، درگاه USB، پخش موسیقی، اسپیکر، قابلیت ثبت برنامه، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می آید. تردمیل گرین لایف tvs017 شامل 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با قدرت موتور 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ گرچه برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ با شیب بیش از 10 درصد می توان ورزش کوه پیمایی و تپه نوردی را شبیه سازی کرد و برای انجام این ورزش ها آماده شد؛ حداکثر سرعت کاربر برروی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین ورزش از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند؛ با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، بهبود و تقویت سیستم قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

شنبه 26 فروردين 1396برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی که با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر و قدرت موتور 2 اسب بخار تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ پیشنهاد می شود برای این که دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد افرادی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است.

نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، تقویت وضعیت قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا می شود، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.

شنبه 26 فروردين 1396برچسب:, :: 10:30 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

قدرت موتور این تردمیل خانگی 2 اسب بخار است و با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 90 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ این دستگاه هوازی که به عنوان تردمیل چند منظوره شناخته شده در کشور چین طراحی و تولید شده است. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب آن به صورت دستی قابل تنظیم می باشد.

تعبیه کلید و تنظیم سرعت بر روی دسته، دارا بودن ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دارا بودن ضربه گیر کمک فنری، برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، دمبل، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سرعت می بخشد و باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی می شود و خود یک دستگاه لاغری به شمار می آید، محل نگه داری بطری آب، کلید اضطراری جهت توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.

نمایشگر دیجیتال این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ بدین ترتیب حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.

شنبه 26 فروردين 1396برچسب: تردمیل گرین لایف , :: 10:24 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 قدرت موتور این تردمیل خانگی 2 اسب بخار است و با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 90 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ این دستگاه هوازی در کشور چین طراحی و تولید شده است. حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب آن به صورت برقی و اتوماتیک قابل تنظیم می باشد.

تعبیه کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت بر روی دسته، دارا بودن ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دارا بودن ضربه گیر کمک فنری، برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، دمبل، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سرعت می بخشد و باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی می شود و خود یک دستگاه لاغری به شمار می آید، محل نگه داری بطری آب، کلید اضطراری جهت توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.

نمایشگر دیجیتال این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ بدین ترتیب حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.این محصول دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . همچنین این تردمیل دارای 33 برنامه که قابل تغییر می باشد تردمیل Robus DM دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .


 

 

دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

این دستگاه دارای ابعاد 150*98*214 سانتی متر می باشد و دارای موتوری به قدرت 4 اسب بخار که قادر است تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل کند. این تردمیل دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب، میزان مصرف انرژی و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. این تردمیل دارای فن خنک کننده می باشد که دمای محیط را برای ورزشکار متعادل نگه می دارد.

این تردمیل دارای ابعاد تسمه 58*158 سانتی متر و دارای برنامه های اتوماتیک از قبل طراحی شده ای است که این امکان را در اختیار کاربر خود قرار می دهد تا بتواند در کوتاه ترین زمان از آنها استفاده کند و زودتر به نتایج دلخواه خود برسد و ورزش خوبی انجام دهد.ضربه گیرهایی که بر روی این تردمیل تعبیه شده است مانع از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود و ضربه گیر SDS هم از عضلات، ستون فقرات و مفاصل محافظت می کند.

کلید اضطراری که بر روی تردمیل قرار داده شده سبب می شود تا در صورتی که تعادل کاربر بر هم بخورد موتور تردمیل خاموش شده و از آسیب دیدگی جلوگیری شود. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی می باشد و کاربر می تواند به راحتی در صورت نیاز از آن استفاده کرده و مشکل پیش آمده خود را حل کند. نمایشگر این تردمیل قادر است ضربان قلب، زمان، شیب و میزان کالری سوزانده شما را به نمایش در بیاورد و کاربربا اطلاع از این اطلاعات برنامه ورزشی خود را تنظیم کند تا دچار مشکلی نشود. شیبی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر قرار دهد به صورت برقی تا 15 درجه تنظیم می شود و نهایت سرعتی که می تواند کاربر با این تردمیل طی کند، 20 کیلومتر در ساعت است.

 

پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی که در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120*40 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند.

شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است. امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد و پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
 
این دستگاه با ابعاد 128.5*71.5*164 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، زمان، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل سمپل فیتنس JS 16403 شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.
 
پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت شرکت Sample Fitness چین که تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 2 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 130*43 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ پیشنهاد می شود کسانی با دستگاه ورزش کنند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد و شیب آن به صورت دستی قابل تنظیم می باشد.

این تردمیل با ابعاد 174*76*132 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن است؛ جک مدرن به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود. ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و mp4،دو عدد اسپیکر، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلید تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.
 مانیتور LCD این دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ این اطلاعات به ورزشکار کمک می کند یک الگوی مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد.تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.
 

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند.

این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی "MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است.ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.
 
دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.
 
 

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند.

این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی"MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.
 
دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.
 
 
 

دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.

شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.
 
بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند. این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی "MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.
 
پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت شرکت تایتان فیتنس تایوان؛ این دستگاه با قدرت موتور1.5 الی 2.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 126×44 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 100 کیلوگرم را متحمل می شود؛ پیشنهاد می شود کسانی با دستگاه ورزش کنند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد و شیب آن به صورت دستی تا 3 حالت قابل تنظیم می باشد.

این تردمیل با ابعاد 168×75×135 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن انجام می شود؛ جک مدرن به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.
 
ضربه گیر لاستیکی که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، چرخ مسگری برای آب کردن چربی های شکم و پهلو، کش ایروبیک، تخته شنا سوئدی، کلیدهای سریع انتخاب سرعت 4، 6، 8 و 10، 1 برنامه دستی، 9 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلید تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.
 
مانیتور این دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ این اطلاعات به ورزشکار کمک می کند یک الگوی مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد. تردمیل تایتان فیتنس TF5050 شامل 15 ماه گارانتی می شود.
 
پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان که با ابعاد تسمه 120*40 سانتی متر که فضای دویدن را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت موتور 1.25 الی 2.5 اسب بخار تا وزن 90 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند.شیب برقی این تردمیل خانگی به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 12 درصد قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم سرعت و تنظیم شیب که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، 1 برنامه دستی، 9 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، دارا بودن کلیدهای سریع انتخاب سرعت 4، 6، 8 و 10، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
 
این دستگاه با ابعاد 133×70×152 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده، درجه شیب و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل تایتان فیتنس TF 4500 شامل 15 ماه گارانتی می شود.
 
پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت شرکت تایتان فیتنس تایوان؛ این دستگاه با قدرت موتور 1.75 الی 3.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 126×46 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 130 کیلوگرم را متحمل می شود؛ پیشنهاد می شود کسانی با این تردمیل ورزش کنند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد و شیب برقی آن به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 15 درصد قابل تنظیم می باشد.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن هیدرولیکی انجام می شود؛ جک هیدرولیکی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.
 
ضربه گیر لاستیکی، ضربه گیر مکانیکی که این ضربه گیرها علاوه بر آن که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شوند از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دارا بودن سنسور ضربان قلب بدون سیم بر روی دسته، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، چرخ مسگری برای آب کردن چربی های شکم و پهلو، کش ایروبیک، شنا سوئدی، 1 برنامه دستی، 9 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، کلید تنظیم سرعت و تنظیم شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.
 
نمایشگر LCD و آبی رنگ این تردمیل خانگی سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ این اطلاعات به ورزشکار کمک می کند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد. تردمیل تایتان فیتنس TF 7000 5N شامل 15 ماه گارانتی می شود.
 
چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای قدرت موتوری 1.75 اسب بخار DC می باشد . سرعت این تردمیل بین 8 تا 12 کیلومتر بر ساعت می باشد . یعنی یک کاربر می تواند در یک ساعت 12 کیلومتر مسافت را بپیماید . تردمیل Ford FA180M دارای تنظیم شیب برقی بوده تا 12 درجه نیز می باشد . ابعاد تسمه این تردمیل 42*120 سانتیمتر می باشد ، ورزشکار دونده بر روی این ابعاد تسمه قادر به راه رفتن می باشد . با توجه به قدرت موتوری 1.75 اسب بخار ، تحمل وزن این تردمیل حداکثر 110 کیلوگرم می باشد .

یعنی یک کاربر تا وزن 110 کیلوگرم می تواند از این تردمیل جهت دویدن استفاده کند بدون آنکه مشکلی برا آن پیش بیاید . تردمیل Ford FA180M دارای ماساژور - چرخش کمر - دمبل بدنسازی - دراز و نشست بوده که این امکانات خیلی به سزا و موثر می باشد . همچنین این تردمیل دارای تاشو با جک های مدرن - لبه های آلومینیومی - تاشو با جک های مدرن - دارای ضربه گیر نیز می باشد .

مانیتور این تردمیل خانگی می تواند زمان،مسافت،کالری،ضربان قلب،چربی بدن را نیز بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهد . این دستگاه همچنین دارای 9 برنامه از پیش تعیین شده و سه برنامه دستی نیز می باشد . تردمیل Ford FA180M یک تردمیل پنج کاره می باشد . اتصالات این تردمیل از جنس درجه یک بوده که به جلوگیری از لرزش تردمیل هنگام دویدن کمک میکند . این تردمیل دارای یک سال گارانتی می باشد .

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: