قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی که در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120*40 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند.

شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است. امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد و پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
 
این دستگاه با ابعاد 128.5*71.5*164 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، زمان، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل سمپل فیتنس JS 16403 شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.
 
پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت شرکت Sample Fitness چین که تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 2 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 130*43 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ پیشنهاد می شود کسانی با دستگاه ورزش کنند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد و شیب آن به صورت دستی قابل تنظیم می باشد.

این تردمیل با ابعاد 174*76*132 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن است؛ جک مدرن به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود. ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و mp4،دو عدد اسپیکر، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلید تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.
 مانیتور LCD این دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ این اطلاعات به ورزشکار کمک می کند یک الگوی مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد.تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.
 

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند.

این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی "MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است.ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.
 
دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.
 
 

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند.

این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی"MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.
 
دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.
 
 
 

دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است زمان، سرعت، ضربان قلب، مسافت و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.

شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و این تردمیل دارای استاندارهای CE/ROHS/EN957 است که کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و لذت ببرد.دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 3 اسب بخار تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.
 
بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و از فضای خانه به راحتی استفاده کند. این تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک با ورودی "MP3- Ram SD- USB" و خروجی هدفون است. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 135* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.
 

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: