قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. ابعاد این دستگاه 127*73*172 سانتی متر است.با راه رفتن بر روی تردمیل می توانید به راحتی تناسب اندام بدست آورید و از شر چربی های اضافی راحت شوید.شیب این تردمیل به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. دارای قدرت موتور 2.5 اسب بخار می باشد. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 90 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند.

تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. نهایت سرعت این دستگاه 12 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل چند کاره می باشد و ماساژور، میله درازنشست دارد.

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، مسافت، میزان کالری، زمان و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهد. برای جابه جایی راحت تر دستگاه نیز در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کنید. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی نیز می باشد که در صورت کم بود فضا برای قرار دادن تردمیل می توانید دستگاه را جمع کنید.

پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

این تردمیل چینی بوده و 1 سال گارانتی و 5 ماه خدمات پس از فروش دارد. دارای موتوری با قدرت 2.5 اسب بخار است. شیب این تردمیل به صورت برقی جا به جا می شود و در این دستگاه شیب تا 10 درجه نیز تغییر می کند. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه بروید یا بدود تا 90 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور دستگاه خاموش شده و نقش محافظ دارد و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

ابعاد این دستگاه 134*76*165سانتی متر است. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای ویبراتور، میله درازنشست می باشد که می توانید با کم این وسیله ها تمرینات ورزشی را کامل تر کنید. حداکثر سرعتی که میتواند در اختیار شما قرار دهد تا 12 کیلومتر در ساعت است. نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، ضربان قلب، کالری، شیب و زمان را به نمایش در بیاورد.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه های تنظیم سریع سرعت تعبیه شده است که در حین انجام تمرینات نیز به راحتی می توانید سرعت را تغییر دهید.ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد.ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید.

پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد. حسگر ضربان قلب نیز بر روی دسته های این تردمیل تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه 134*76*165 سانتی متر است. تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست می دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که می توانید میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کرده و با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت دستگاه را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 110 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند. این تردمیل چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا 110 کیلوگرم وزن را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود کاربر تا این وزن نیز می تواند بر روی تردمیل راه برود و تمرینات ورزشی انجام بدهد. ترمز ایمنی که این دستگاه دارد می تواند در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه را خاموش کرده و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه از تردمیل استفاده نماید. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی خود برسید.این دستگاه دارای محدوده سرعتی بین یک کیلومتر در ساعت تا 16 کیلومتر در ساعت می باشد.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کند.مانیتور این تردمیل می تواند سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و فضای دویدن یا همان عرض تسمه این دستگاه 42*121 سانتی متر است. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران میتوانند از آنها استفاده کنند.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای ابعاد تسمه 121*42 سانتی متر و شیبی تا 15 درجه است که کاربر می تواند تپه نوردی و کوه نوردی را در خانه تجربه کند. نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و ترمز ایمنی که این دستگاه سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

برای راحت جا به جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه ورزش کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید.این دستگاه می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند.

12 برنامه از پیش تعیین شده در حافظه این دستگاه ذخیره شده که کاربر با انتخاب هریک از آنها می تواند در کمترین زمان ممکن برنامه خود را انتخاب کرده و تمرین انجام بدهد. این دستگاه موتوری با قدرت 2 اسب بخار دارد و قابلیت تاشوندگی نیز دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده نماید. تردمیل پاندا DK15 ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده کند. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای دمبل، ماساژور و ... است که کاربر با استفاده از آنها می تواند بدون اینکه لازم باشد جا به جایی انجام بدهد، ورزش خوبی را برای ارتقای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انجام بدهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود.

این تردمیل می تواند تا 15 درجه به کاربران خود شیب ارائه دهد و آنها کوه نوردی و تپه نوردی را برای خود شبیه سازی کنند. برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها می تواند دستگاه را حرکت بدهد و در سایر فضاهای خانه ازتردمیل استفاده کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید. این دستگاه دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده است که با انتخاب یکی از آنها میتوانید ورزش مناسبی انجام بدهید و سریعتر به اهداف خود برسید.

نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. فضای دویدن یا همان ابعاد تسمه این دستگاه 42*121سانتی متر است. ترمز ایمنی که این تردمیل سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور تایوان که با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120×40 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند. شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، قابلیت پخش موسیقی، 2 عدد اسپیکر، ورودی MP3 و MP4، پانزده برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سریع تر کرده و منجر به چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری برای آب کردن چربی های شکم و پهلو، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD و آبی رنگ آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل خانگی دارای قدرت موتور 2.75 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت دستی تنظیم می شود و دارای 25 برنامه شبیه ساز است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد.ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند.

کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. این دستگاه ساخت کشور چین بوده، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و دارای 15 برنامه شبیه ساز سرعت است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. این تردمیل خانگی دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند.

این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد. ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند. کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این دستگاه ساخت کشور چین، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: