قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 13 آذر 1395برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای موتوری به قدرت 3.5 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 125 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و سرعتی که میتواند به کاربر خود ارائه دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل دارای ابعاد تسمه 45*124 سانتی متر بوده که این ابعاد نشان دهنده میزان فضایی است که کاربر میتواند به راحتی روی آن راه برود یا بدود. این دستگاه دارای برنامه از پیش تعیین شده نیز میباشد که به راحتی میتوانید به انتخاب آن ورزش خوبی را تجربه کنید.

این تردمیل پروفشنال قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد، از آن لذت ببرد و در عین حال نیز متوجه گذر زمان نیز نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کند و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند.

شیب این تردمیل به صورت برقی تنظیم میشود و دیگر نیازی نیست تا کاربر با زحمت زیاد شیب را شخصا تغییر دهد و فقط کافیست با فشار دادن دکمه ای که روی دسته تردمیل تعبیه شده است، سرعت و شیب دستگاه خود را بدون اینکه نیازی به توقف باشد، تنظیم کرده و از تردمیل استفاده کند. این تردمیل خانگی دارای مانیتوری دیجیتالی است که این LED میتواند به آسانی مسافت، کالری، شیب، زمان، ضربان قلب، سرعت کاربر را اندازه گیری کند و در اختیار کاربر خود قرار دهد و او را از وضعیت عمومی بدن خود مطلع کند. این دستگاه قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود ورزش مناسبی را برای رسیدن به هدف خود طراحی کند. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی میباشد که کاربر میتواند در صورت به وجود آمدن مشکلی از آن استفاده کند.

شنبه 13 آذر 1395برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

ساخت کشور تایوان و دارای 1 سال گارانتی میباشد. این تردمیل دارای صفحه نمایشگر LED میباشد که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب و زمان را به کاربر خود نشان دهد و او با توجه وضعیت عمومی بدن خود برنامه مناسبی را انتخاب یا حتی طراحی کند تا در طول انجام ورزش و تمرینات خود به مشکلی برخورد نکند. توان موتور این تردمیل 2.75 تا 3.25 اسب بخار است که قادر است تا وزن 125 کیلوگرم را تحمل کند و بدون اینکه دچار دستگاه مشکلی شود، کاربر تا این وزن میتواند روی این دستگاه راه برود یا حتی بدود.

سرعتی که این تردمیل خانگی میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 16 کیلومتر در ساعت است و محدوده ای که کاربر این تردمیل میتواند روی آن راه برود یا بدود، 50*150 سانتی متر است که در اصطلاع "ابعاد تسمه" تردمیل گفته میشود. این تردمیل به سیستم "تاشوندگی" مجهز شده است که این قابلیت امروزه بسیار کاربرد دارد و به کمک افرادی می آید که از کم بودن فضای خود رنج میبرند. با استفاده از این قابلیت به راحتی کاربر میتواند بعد از اتمام کار خود با تردمیل آن را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده استفاده کند. ضربه گیری که بر روی بعضی از مدل های تردمیل پروفشنال نصب شده باعث میشود تا سر و صدای کمتری ایجاد شود و این اصوات به همسایگان انتقال پیدا نکند. از دیگر مزیت های ضربه گیر این است که از صدمه دیدن مفاصل و ستون فقرات کم میکند و باعث میشود آسیب کمتری به آنها وارد شود.

شنبه 13 آذر 1395برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

ساخت تایوان است و دارای 1 سال گارانتی میباشد. ابعاد تسمه تردمیل پروفشنال 140*50 میباشد که این اندازه محدوده راه رفتن یا دویدن کاربر را مشخص میکند. نمایشگر این تردمیل قادر است به صورت دیجیتالی سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با مشاهده وضعیت عمومی بدن خود به ادامه فعالیت و ورزش خود بپردازد. نمایشگر این تردمیل خانگی قادر است به صورت دیجیتالی سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با مشاهده وضعیت عمومی بدن خود به ادامه فعالیت و ورزش خود بپردازد. نمایشگر LED این تردمیل میتواند برنامه تمرینی و اندازه گیری چربی بدن خود را به نمایش در بیاورد. این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد و از آن لذت ببرد و در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند.

این تردمیل پروفشنال دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کند و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند. دارای موتوری به قدرت 2.5 تا 3 اسب بخار DC است که قادر است به راحتی تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل ساخت تایوان است که میتواند سرعتی معادل 16 کیلومتر را به کاربر خود ارائه دهد. شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود.

شنبه 13 آذر 1395برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی میباشد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده، فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد. این تردمیل به مانیتور LED مجهز شده است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری مصرف شده، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد تا او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود بتواند تمرینات خوبی را طراحی کرده و دچار مشکلی هم نشود.

این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد، از آن لذت ببرد. در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند.

این تردمیل خانگی قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، ورزش مناسبی را برای رسیدن به اهدافش طراحی کند. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 3.5 اسب بخار است که میتواند تا 135 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه برای کاربر یا دستگاه مشکل خاصی به وجود بیاید.

سرعتی که این تردمیل پروفشنال میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 18 کیلومتر در ساعت است و شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود که 15 مرحله دارد و به وسیله آن کاربر میتواند راه رفتن یا دویدن روی تپه یا کوه نوردی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد.

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: