قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان با قدرت موتور 1.25 الی 2 اسب بخار الکتروموتور و عرض تسمه 43 سانتی متر که تا وزن 105 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 85 کیلوگرم وزن نداشته باشند. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 10 درجه قابل تنظیم می باشد. حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.
19 برنامه تمرینی اتوماتیک در سطوح مختلف، مجهز بودن به پورت USB برای شارژ موبایل، مجهز بودن به ورودی صدا، سنسور ضربان قلب لمسی، اسپیکر، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دسترسی آسان به کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت، گیره ایمنی برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز عمل می کند و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این دستگاه به شمار می آید.
این تردمیل با ابعاد 135×79×176 سانتی متر و وزن 67 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود. مانیتور این دستگاه سرعت، مسافت پیموده شده، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار می تواند توسط این اطلاعات بسیار مهم در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل پاورفرست RUN 2 1 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.


<%= Title %>

چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با قدرت موتور 1.2 الی 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 100 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب برقی این تردمیل به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 10 درصد قابل تنظیم است.
حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 12 کیلومتر در ساعت می رسد. کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، 1 برنامه دستی، 12 برنامه از پیش تعیین شده، 3 برنامه شخصی کاربر، قابلیت اتصال به فایل mp3 و USB، اسپیکر و کلید اضطرای که در مواقع لزوم می توان توسط آن به سرعت دستگاه را متوقف کرد و به عنوان قفل کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد از امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود.
نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود. مانیتور LCD این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این دستگاه می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود تا به اهداف ورزشی خود دست پیدا کند. تردمیل بادی اسکالپچر BT 3133P شامل 15 ماه گارانتی می شود.


<%= Title %>

چهار شنبه 4 بهمن 1396برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر که فضای دویدن را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت موتور 1.2 الی 2 اسب بخار تا وزن 100 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب دستی این تردمیل به راحتی قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.
کلید تنظیم سرعت و تنظیم شیب که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و USB، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، 1 برنامه دستی، 12 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 2 برنامه کاربر، محل نگهداری بطری آب، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل بادی اسکالپچر BT 3133 M شامل 15 ماه گارانتی می شود.



<%= Title %>

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: