قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:تردمیل دیادورا, :: 13:55 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور ایتالیا است و با قدرت 2.5 اسب بخار و عرض تسمه 45 سانتی متر تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. شیب برقی دستگاه با فشار یک دکمه تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد و سرعت آن تا 16 کیلومتر افزایش می یابد. قابلیت پخش موزیک ، 25 برنامه های از پیش تعیین شده و برنامه دستی، مجهز بودن به ماساژور برقی، پایه دراز و نشست، دمبل بدن سازی، تاشوندگی با جک های مدرن، ضربه گیر حرفه ای برای پیشگیری از آسیب وارد شدن به عضلات و مفاصل ورزشکار، از جمله دیگر ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.مانیتور تردمیل دیادورا ، مدل DA 660M سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد.

مشخصات تردمیل دیادورا مدل DA660M :

  • نوع کاربری : تردمیل خانگی
  • سرعت : 0/8 - 16 کیلومتر
  • ابعاد تسمه : 125 * 45 سانتیمتر
  • حداکثر وزن استفاده کننده : 120 کیلوگرم
  • قابلیت پخش موزیک
  • قدرت موتور : 2/5 اسب بخار
  • شیب : 15 درجه برقی

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:تردمیل خانگی دیادورا, :: 13:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور ایتالیا است و با قدرت 2.5 اسب بخار و عرض تسمه 45 سانتی متر تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. شیب برقی دستگاه با فشار یک دکمه تا 16 درجه قابل تنظیم می باشد و سرعت آن تا 16 کیلومتر افزایش می یابد. قابلیت پخش TV، دارا بودن صفحه لمسی بدون دکمه و کلید، برنامه های از پیش تعیین شده و برنامه دستی، مجهز بودن به ماساژور برقی، پایه دراز و نشست، دمبل بدن سازی، تاشوندگی با جک های مدرن، ضربه گیر حرفه ای برای پیشگیری از آسیب وارد شدن به عضلات و مفاصل ورزشکار، از جمله دیگر ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.مانیتور تردمیل دیادورا ، مدل DA 550Mسرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد.

مشخصات تردمیل دیادورا مدل DA550M :

  • نوع کاربری :  تردمیل خانگی
  • شیب : 16 درجه برقی
  • سرعت : 8 - 16 کیلومتر
  • ابعاد تسمه : 45 * 125 سانتیمتر
  • وزن کاربر : 120 کیلوگرم
  • قابلیت پخش TV
  • قدرت موتور : 2/5 اسب بخار

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:تردمیل دیادورا, :: 13:37 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور ایتالیا است و با قدرت 3.2 اسب بخار و عرض تسمه 49 سانتی متر تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. شیب برقی دستگاه با فشار یک دکمه تا 16 درجه قابل تنظیم می باشد و سرعت آن تا 18 کیلومتر افزایش می یابد. قابلیت پخش موزیک، تاشوندگی با جک های مدرن، ضربه گیر حرفه ای برای پیشگیری از آسیب وارد شدن به عضلات و مفاصل ورزشکار، مجهز بودن به ماساژور برقی، دمبل بدن سازی، و پایه دراز و نشست از جمله دیگر ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.مانیتور این تردمیل دیادورا سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد.

مشخصاتتردمیل دیادورا مدل DA770M :

  • سرعت : 0/8 - 18 کیلومتر
  • ابعاد تسمه : 135 * 49 سانتیمتر
  • حداکثر وزن استفاده کننده : 135 کیلوگرم
  • قابلیت پخش موزیک
  • قدرت موتور تردمیل دیادورا : 3/2 اسب بخار
  • نوع شیب : 16 درجه برقی

 

 

سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: تردمیل ریباک, :: 15:58 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

یک تردمیل نیمه باشگاهی و فوق حرفه ای می باشد که از انواع سری ONE تردمیل های ریباک است.طراحی این محصول به گونه ای ست که تجربه انجام تمرینات راحت و موثر را برای شما فراهم می آورد و تمریناتی چالشی را پیش روی شما قرار می دهد.این تردمیل مجهز به ضربه گیر برای جلوگیری از فشار و آسیب به مفاصل شما در طول تمرین است.امکانات موجود در این تردمیل از طریق کنسول 7 اینچی آن که ال.سی.دی ست توسط کاربر قابل کنترل می باشد.فن خنک کننده و امکان پخش موزیک از طریق دستگاه ورودی و اسپیکر تمرینی لذت بخش را برای شما ایجاد می کند.

این تردمیل ریباک برای استفاده افراد تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم مناسب می باشد قدرت موتور آن 2.25 اسب بخار است و با این توان موتور تردمیل نسبتاً قدرت مندی می باشد.شیب این دستگاه تا 15 درجه و به شکل اتومات قابل تنظیم است و شرایط انجام تمرینات متنوعی را برای کاربر فراهم می کند.بعلاوه حداکثر سرعت استفاده از این تردمیل 18 کیلومتر در ساعت است یعنی فرد در مدت یک ساعت می تواند با استفاده از این تردمیل مسافتی به اندازه 18 کیلومتر را طی کند. وزن تردمیل فوق 97 کیلوگرم و ابعاد تسمه آن 140*48 سانتی متر است. این تردمیل دارای کلید سرعت آنی، کلید شیب آنی، کلید کنترل بر روی دسته و حسگر ضربان قلب می باشد.

همچنین سرعت، زمان، مسافت و کالری مصرفی از طریق مانیتور آن قابل کنترل می باشد.این تردمیل نیمه باشگاهی دارای برنامه های ورزشی متعددی ست که از جمله آن 38 برنامه تمرینی، 1 برنامه دستی،سه برنامه user، برنامه BodyFat، سه برنامه HRC می باشد.شما با استفاده از این تمرینات ورزشی متنوع می توانید تمرینات چالشی را تجربه نمایید و عملکرد قلبی عروقی خود را تقویت نمایید.این تردمیل نیز همانند سایر محصولات ریباک دارای 10 سال گارانتی موتور،2 سال گارانتی قطعات ،5 سال گارانتی بدنه و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: تردمیل ریباک , :: 15:54 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 از تردمیل های سری One این کمپانی انگلیسی می باشد.وزن دستگاه 88 کیلوگرم و ابعاد آن 136*79.6*173 سانتی متر است.قدرت موتور دستگاه 2 اسب بخار است و امکان استفاده آن برای افراد تا وزن 110 کیلوگرم وجود دارد.شیب دستگاه به صورت برقی و تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد.
مانیتور دستگاه دارای اندازه 7 اینچی ست که دکمه های افزایش سرعت، تغییر شیب و دسترسی های دیگری بر روی آن قرار دارد.بعلاوه شما می توانید زمان، سرعت، مسافت، شیب، کالری و ضربان قلب را از طریق مانیتور این تردمیل کنترل کنید.با استفاده از کنسول شما قادر خواهید بود به 56 برنامه ورزشی در سطح حرفه ای با سرعت حداکثر 56 کیلومتر در ساعت و 55 سطح شیب مختلف دسترسی داشته باشید.قابلیت تاشوندگی و وجود چرخ های توکار برای جابجایی این محصول این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی بتوانید دستگاه فوق را جابجا نمایید.از جمله امکانات این تردمیل خانگی وجود حسگر ضربان قلب، اسپیکر، ضربه گیر، کلید سرعت لحظه ای، ورودی ام پی تری، کلید کنترل از روی دسته،30 برنامه متنوع تمرینی و... نام برد.این تردمیل ساخته شده توسط کمپانی ریباک و دارای 2 سال گارانتی قطعات، 5 سال گارانتی بدنه، 10سال گارانتی موتور و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

ساخت کشور تایوان است و دارای 1 سال گارانتی میباشد. نمایشگر این تردمیل قادر است به صورت دیجیتالی سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با مشاهده وضعیت عمومی بدن خود به ادامه فعالیت و ورزش خود بپردازد. نمایشگر LED این تردمیل میتواند برنامه تمرینی و اندازه گیری چربی بدن کاربر خود را به نمایش در بیاورد. این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد، از آن لذت ببرد و در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود.

سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 3 اسب بخار DC است که قادر است به راحتی تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل تایوانی که میتواند سرعتی معادل 16 کیلومتر را به کاربر خود ارائه دهد. شیب و سرعت این دستگاه به صورت برقی و از طریق دکمه هایی که روی دسته های تردمیل تعبیه شده است، تنظیم میشود که این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند در حین ورزش کردن این تنظیمات را نیز انجام دهد.

 دارای 1 سال گارانتی میباشد که خریدار این محصول میتواند در صورت بروز مشکل از آن استفاده کرده و مشکلش را حل کند. از ویژگی های این تردمیل آن است که قابلیت تاشوندگی دارد و این امکان را به کاربر خود میدهد که بتواند به راحتی دستگاه را جمع کند تا از دیگر فضای خانه نهایت استفاده را بکند. ضربه گیری بر روی این تردمیل نصب شده است که با ورود ضربات شدید به ستون مهره و زانوها آسیبی نمی رساند و از آنها به راحتی محافظت میکند.

تردمیل پروفشینال دارای نمایشگری است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب و زمان را به کاربر خود نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود ورزش خود را ادامه دهد و از آن لذت ببرد. این تردمیل ساخت کشور تایوان است و دارای موتوری به قدرت 1.5 اسب بخار میباشد که میتواند تا 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه مشکلی برای دستگاه یا کاربر به وجود بیاید. این تردمیل بدون شیب میباشد و کاربر فقط میتواند در 1 حالت مشخص از آن استفاده کند و روی آن راه برود یا بدود.

شنبه 6 شهريور 1395برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 از انواع تردمیل خانگی نسبتا کم قدرت است. منظور از کم قدرت بودن این تردمیل ، کیفیت کم آن نیست بلکه بدین معنی است که این تردمیل نسبت به سایر انواع دستگاه ها دارای میزان تحمل وزن کمتری است. تحمل وزن در این مدل تردمیل پاندا 90 کیلوگرم است و توصیه می شود افراد کمتر 90 کیلوگرم از این دستگاه برای تناسب اندام و کاهش وزن استفاده نمایند. قدرت موتور در این مدل تردمیل چینی تایوانی معادل 1.5 اسب بخار است. با توجه به این قدرت موتور، کاربر می تواند با استفاده از این تردمیل در طول یک ساعت حداکثر 13 کیلومتر را طی نماید.

بر روی دسته های این تردمیل امکان تنظیم سرعت حرکت فرد در حین تمرین تعبیه شده است. اما این مدل تردمیل پاندا فاقد قابلیت تنظیم شیب به صورت برقی می باشد. تسمه در واقع سطح قابل حرکت کاربر را تشکیل می دهد که در این مدل تردمیل معادل 40*110 سانتی متر می باشد. ابعاد و اندازه های کلی این دستگاه نیز به شرح زیر می باشد:

طول دستگاه : 175 سانتی متر

عرض ترمیل : 68 سانتی متر

ارتفاع دستگاه: 124 سانتی متر

قابلیت تاشوندگی و همچنین وجود چرخ در زیر دستگاه موجب می شود تا بتوان این تردمیل خانگی را با سهولت بیشتری جابه جا و یا حمل کرد. علاوه بر این در هنگام نصب دستگاه نیز، وجود جک گازی موجب می شود تا تردمیل در حین باز شدن آسیب نبیند و در واقع اصولی باز شود. کاربر در حین تمرین با این مدل تردمیل چینی از آسیب به ستون مهره ها و مفاصل زانو و کمر در امان می باشد زیرا این مدل تردمیل پاندا به ضربه گیر و سیستم ضربه گیر SDS مجهز می باشد. امکان پخش موسیقی نیز در این تردمیل وجود دارد زیرا این دستگاه دارای پورت USB و اسپیکر می باشد.

شنبه 6 شهريور 1395برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 از نمونه های تردمیل خانگی مناسب برای افراد تا وزن 100 کیلوگرم می باشد. در واقع این مدل تردمیل پاندا با داشتن قدرت موتور 1.75 اسب بخار از نمونه دستگاه هایی است که برای وزن تا صد کیلوگرم ایده آل و مناسب می باشد. قدرت موتور در تردمیل در واقع تعیین کننده میزان تحمل وزن و همچنین محدوده سرعت در دستگاه است. کاربر می تواند با استفاده از این دستگاه در مدت زمان مشخص یک ساعت، مسافتی معادل با حداقل یک کیلومتر و حداکثر 14 کیلومتر را طی نماید.

عرض قابل حرکت فرد بر روی این مدل تردمیل خانگی، 40 سانتی متر است و طول قابل حرکت وی 120 سانتی متر است که در واقع این ابعاد معین ابعاد تسمه درتردمیل می باشد. شیب برقی از ویژگی های برتر این مدل دستگاه است که امکان تنظیم شیب تا 15 درجه را برای فرد در حین تمرین به صورت اتوماتیک فراهم می کند. بر روی دسته های این تردمیل چینی امکاناتی نظیر کنترل شیب و سرعت تعبیه شده است که کاربر را قادر می سازد تا در هنگام انجام تمرین، راحت تریع و سریع تر شیب حرکت و سرعت خود را تنظیم نماید.

این تردمیل دارای قابلیت تا شوندگی است که موجب سهولت حمل آن می شود و به علاوه جک کازی نیز موجب می شود تا کمترین آسیب به دستگاه در حین باز شدن تردمیل وارد شود. سیستم ضربه گیر پیشرفته SDS موجب می شود مانع از ورود آسیب به ستون مهره ها و مفاصل ورزشکار می شود. از جمله قابلیت های ویژه این مدل  تردمیل خانگی می توان به امکان پخش موسیقی با دارا بودن پورت یو اس بی و اسپیکر اشاره کرد. این دستگاه دارای 12 نوع برنامه ورزشی متفاوت است. برای جابه جایی آسان تر در زیر این مدل تردمیل چینی تایوانی ، چرخ تعبیه شده است. با خرید تردمیل پاندا از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم، از یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دستگاه بهره مند شوید.

 


شنبه 6 شهريور 1395برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

که در دسته انواع تردمیل خانگی قرار دارد ،یکی از نمونه های محبوب تردمیل است. این دستگاه دارای قدرت موتوری معادل 1.75 اسب بخار است که موجب شده تا این تردمیل قادر به تحمل وزن تا 100 کیلوگرم باشد. موتور این تردمیل آیرون مستر از نوع dc است. حداکثر سرعتی که کاربر می تواند بر روی این دستگاه در طول مدت زمان یک ساعت بدود، 16 کیلومتر است. این تردمیل چینی دارای قابلیت تنظیم شیب دستی  تا 15 درجه است . با توجه به این قابلیت، کاربر می تواند با تنظیم شیب در درجات مختلف، در سختی های متفاوت اقدام به تمرین نماید.

با وجود قابلیت تاشوندگی و همچنین چرخ هایی که در زیر این تردمیل تعبیه شده اند، انتقال و جابه جایی این تردمیل آسان شده است. علاوه بر این ، تردمیل مذکور دارای جک گازی است که موجب باز شدن اصولی دستگاه می شود. ضربه گیر از دیگر امکاناتی است که در این نمونه تردمیل خانگی تعبیه شده است. ضربه گیر از ورود ضربات شدید به مفاصل کمر و زانوی کاربر در حین تمرین ممانعت می کند. این دستگاه به مانند سایر انواع تردمیل دارای یک صفحه نمایش برای نشان دادن ویژگی هایی از قبیل سرعت حرکت کاربر، مسافت طی شده، زمان تمرین با تردمیل ، کالری و ضربان قلب است.

این مدل دستگاه دارای قابلیت های ویژه ای است که برخی از آنها عبارتند از پخش و نمایش تصاویر به موجب دارا بودن حافظه داخلی و پورت یو اس بی، امکان پخش موزیک ، دارا بودن اسپیکر و برنامه های تمرینی، فن خنک کننده، کلید اضطراری ، ماساژور برقی، پایه مخصوص دراز نشست. این تردمیل چینی دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

 


دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب: تردمیل آیرون مستر , :: 11:7 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

که در دسته تردمیل خانگی قرار دارد، با داشتن قدرت موتوری برابر با 2.5 اسب بخار، جز نمونه های تردمیل نسبتا پرقدرت است. این دستگاه قادر به تحمل وزن تا 130 کیلوگرم می باشد و افراد تا این وزن می توانند به صورت کاربردی از این تردمیلاستفاده نمایند. سرعت این تردمیل حداکثر 16 کیلومتر در ساعت است که معین میزان مسافتی است که کاربر در مدت زمان یک ساعت می تواند با استفاده از تردمیل طی نماید. عرض تسمه در این دستگاه برابر با 47 سانتی متر و طول آن معادل 135 سانتی متر می باشد. این ابعاد تعین کننده ابعاد سطحی است که برای دویدن کاربر فراهم گردیده است.

ضربه گیر که معمولا در تمام انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تعبیه شده است، از ورود ضربات شدید ناشی تمرین بر روی تردمیل جلوگیری می کند. جک گازی نیز یکی از قابلیت هایی است که معمولا در انواع تردمیل برای باز شدن اصولی دستگاه ، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع جک گازی موجب باز شدن آرام تردمیل می شود و در نتیجه آسیبی ناشی از باز شدن ناگهانی دستگاه، به تردمیل وارد نمی شود. شیب برقی از دیگر ویژگی های برتر این تردمیل است که که امکان تنظیم آن تا 15 درجه بسته به نوع استفاده از دستگاه وجود دارد.

این نمونه تردمیل آیرون مستر قادر به پخش موسیقی می باشد و دارای اسپیکر برای پخش صدا است. امکاناتی در این تردمیل چینی ارائه شده است که می تواند نقطه تمایز آن با برخی دیگر از انواع تردمیل باشد. برخی از این امکانات عبارتند از مسگری، ماساژور برقی، دمبل ویژه بانوان، پایه درازنشست و غیره. علاوه بر این ، این تردمیل دارای برنامه های تمرینی پیش فرض نیز است. انواع تردمیل خانگی با برند آیرون مستر معمولا با 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش 5 سال عرضه می شوند.

 

دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب: تردمیل پاندا , :: 11:3 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی



 دستگاهی با قدرت موتور 2 اسب بخار است. این قدرت موتور موجب شده است تا این تردمیل برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم ایده آل باشد. بدین معنی که افراد تا این وزن می توانند به صورت حرفه ای و کاربردی از این مدل تردمیل خانگی برای تناسب اندام و لاغری استفاده نمایند. سرعت این دستگاه بین یک کیلومتر تا 18 کیلومتر در ساعت متغیر است. محدوده سرعتی در تردمیل در واقع بیانگر حداقل و حداکثر مسافتی است که کاربر می تواند در طول مدت زمانی معادل با یک ساعت طی نماید.

ابعاد تسمه در واقع یکی از اندازه هایی است که افراد در هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه نمایند. در این مدل تردمیل پاندا ابعاد تسمه برابر با 45 سانتی متر در 130 سانتی متر می باشد. شیب برقی نیز می تواند یکی از فاکتورهای مهم برای برخی از ورزشکاران محسوب شود. اگر به دنبال خرید تردمیل خانگی با قابلیت تنظیم شیب برقی هستید، تردمیل پاندا 9003 یکی از نمونه های مناسب برای شما می باشد. این دستگاه به صورت مجهز به شیب برقی با امکان تنظیم تا 15 درجه می باشد. از این رو کاربر را قادر می سازد تا در سختی های متفاوت به تمرین با تردمیل بپردازد.

بر روی دسته های این مدل تردمیل چینی دکمه هایی جهت تنظیم شیب و سرعت حرکت فرد تعبیه شده است که در واقع موجب سهولت کنترل این دو فاکتور در حین تمرین با دستگاه می شود. این مدل تردمیل خانگی پاندا برای سهولت جابه جایی مجهز به چرخ و همچنین دارای قابلیت تاشوندگی می باشد. جک گازی نیز در این دستگاه موجب باز شدن آرام و کاملا اصولی تردمیل می شود. از دیگر ویژگی های این مدل تردمیل چینی تایوانی ، تجهیز آن به اسپیکر و درگاه USB است که امکان پخش موسیقی را برای دستگاه فراهم می آورد. ضربه گیر SDS از جمله امکانات امنیتی است که برای حفاظت از ستون مهره ها و مفاصل فرد در این تردمیل تعبیه شده است. کاربر می تواند برای تمرین با این دستگاه از 12 برنامه تمرینی که در این تردمیل خانگی اعمال شده است استفاده نماید. یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش متضمن کیفیت این مدل تردمیل پاندا می باشد.

دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب: تردمیل پاندا , :: 10:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

نمونه دیگری از تردمیل پاندا مناسب برای افراد تا وزن 90 کیلوگرم است. این تردمیل در دسته انواع تردمیل خانگی قرار دارد و قدرت موتور آن برابر با 1.5 اسب بخار است. این دستگاه با دارا بودن محدوده سرعتی بین 1 تا 13 کیلومتر در ساعت به کاربر این امکان را می دهد تا در مدت زمانی برابر با یک ساعت مسافتی حداکثر معادل 13 کیلومتر را طی نماید. ابعاد تسمه در این تردمیل 40*110 سانتی متر است که در واقع فضای قابل حرکت کاربر بر روی تردمیل را مشخص می کند. در نتیجه سطح قابل حرکت فرد در این دستگاه برابر با عرض 40 سانتی متر و طول 110 سانتی متر است. تنظیم شیب برقی در این مدل تردمیل وجود ندارد. بنابراین به افرادی که تمایل به تمرین در شیب های متفاوت را دارند ، این مدل تردمیل خانگی پیشنهاد نمی شود.

از مزیت های این تردمیل می توان به امکان تنظیم سرعت حرکت با استفاده از دسته ها اشاره کرد که کنترل را برای کاربر ساده می کند. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی به منظور حمل آسان تر است. علاوه بر این وجود جک گازی نیز در این تردمیل یک مزیت محسوب می شود. ضربه گیرهای تعبیه شده در این مدل تردمیل پاندا از ورود ضربات شدید به مفاصل و مهره های کمر و زانو کاربر در حین تمرین جلوگیری می کند. این دستگاه به موجب دارا بودن اسپیکر و درگاه USB ، قادر به پخش موسیقی می باشد. دمبل، ماساژور برقی، مسگری و پایه درازنشست از سایر امکانات ویژه در این مدل تردمیل است. تردمیل پاندا 8012D دارای قطعات تایوانی است که در کشور چین مونتاژ شده است. برای اطمینان از کیفیت دستگاه تردمیل مورد نظر با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: