قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 26 فروردين 1396برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی که با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر و قدرت موتور 2 اسب بخار تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ پیشنهاد می شود برای این که دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد افرادی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است.

نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، تقویت وضعیت قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا می شود، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.

شنبه 26 فروردين 1396برچسب:, :: 10:30 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

قدرت موتور این تردمیل خانگی 2 اسب بخار است و با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 90 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ این دستگاه هوازی که به عنوان تردمیل چند منظوره شناخته شده در کشور چین طراحی و تولید شده است. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب آن به صورت دستی قابل تنظیم می باشد.

تعبیه کلید و تنظیم سرعت بر روی دسته، دارا بودن ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دارا بودن ضربه گیر کمک فنری، برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، دمبل، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سرعت می بخشد و باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی می شود و خود یک دستگاه لاغری به شمار می آید، محل نگه داری بطری آب، کلید اضطراری جهت توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.

نمایشگر دیجیتال این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ بدین ترتیب حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.

شنبه 26 فروردين 1396برچسب: تردمیل گرین لایف , :: 10:24 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 قدرت موتور این تردمیل خانگی 2 اسب بخار است و با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 90 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ این دستگاه هوازی در کشور چین طراحی و تولید شده است. حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب آن به صورت برقی و اتوماتیک قابل تنظیم می باشد.

تعبیه کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت بر روی دسته، دارا بودن ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، دارا بودن ضربه گیر کمک فنری، برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، دمبل، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سرعت می بخشد و باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی می شود و خود یک دستگاه لاغری به شمار می آید، محل نگه داری بطری آب، کلید اضطراری جهت توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.

نمایشگر دیجیتال این دستگاه سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ بدین ترتیب حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.این محصول دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . همچنین این تردمیل دارای 33 برنامه که قابل تغییر می باشد تردمیل Robus DM دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .


 

 

دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

این دستگاه دارای ابعاد 150*98*214 سانتی متر می باشد و دارای موتوری به قدرت 4 اسب بخار که قادر است تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل کند. این تردمیل دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب، میزان مصرف انرژی و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. این تردمیل دارای فن خنک کننده می باشد که دمای محیط را برای ورزشکار متعادل نگه می دارد.

این تردمیل دارای ابعاد تسمه 58*158 سانتی متر و دارای برنامه های اتوماتیک از قبل طراحی شده ای است که این امکان را در اختیار کاربر خود قرار می دهد تا بتواند در کوتاه ترین زمان از آنها استفاده کند و زودتر به نتایج دلخواه خود برسد و ورزش خوبی انجام دهد.ضربه گیرهایی که بر روی این تردمیل تعبیه شده است مانع از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود و ضربه گیر SDS هم از عضلات، ستون فقرات و مفاصل محافظت می کند.

کلید اضطراری که بر روی تردمیل قرار داده شده سبب می شود تا در صورتی که تعادل کاربر بر هم بخورد موتور تردمیل خاموش شده و از آسیب دیدگی جلوگیری شود. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی می باشد و کاربر می تواند به راحتی در صورت نیاز از آن استفاده کرده و مشکل پیش آمده خود را حل کند. نمایشگر این تردمیل قادر است ضربان قلب، زمان، شیب و میزان کالری سوزانده شما را به نمایش در بیاورد و کاربربا اطلاع از این اطلاعات برنامه ورزشی خود را تنظیم کند تا دچار مشکلی نشود. شیبی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر قرار دهد به صورت برقی تا 15 درجه تنظیم می شود و نهایت سرعتی که می تواند کاربر با این تردمیل طی کند، 20 کیلومتر در ساعت است.

 

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: