قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل Goldone 502 دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 115 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل Goldone 505 دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

 


 

یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.

دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . همچنین این تردمیل دارای 33 برنامه که قابل تغییر می باشد تردمیل Robus TV دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

 


 

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور این تردمیل 0.9 اسب بخار است که با این توان قادر است تا 85 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکلی هم نشود. فضای دویدن این دستگاه 37*109 سانتی متر است و این فضا این امکان راه رفتن و دویدن را راحت در اختیار کاربر خود قرار می دهد. سرعت این تردمیل که کاربر میتواند از آن استفاده کند 10 کیلومتر در ساعت بوده و تنظیم شیب آن نیز ثابت در یک وضعیت است. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود.

ابعاد این دستگاه 133* 60 * 133 سانتی متر و دارای وزن 31 کیلوگرم است که به راحتی حمل شده و میتوان در فضای خانه جای داد و از آن استفاده کرد و از انجام دادن ورزش با این وسیله لذت برد. نمایشگر این تردمیل میتواند میزان سرعت حرکت، زمان، مسافت طی شده و میزان کالری سوزانده شده توسط کاربر خود را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، برنامه ورزشی خوبی را طراحی و اجرا کند.

این تردمیل خانگی دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. این تردمیل ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال گارانتی می باشد و مجعز به 4 برنامه کامپیوتری از پیش تعیین شده است که کاربر می تواند به راحتی یکی از این برنامه ها را انتخاب کرده و ورزش خوبی را با این دستگاه تجربه کند.

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت شرکت POWER FIRST تایوان که با قدرت الکتروموتور 3.2 الی 7 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 51×148 سانتی متر که فضای مناسبی را برای دویدن فراهم می کند تا وزن 150 کیلوگرم را متحمل می شود؛ بهتر است کسانی این تردمیل را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 130 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ تا دستگاه در برابر ضربات ناشی از دویدن دوام بیاورد و عمر طولانی تری داشته باشد. شیب برقی دستگاه به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد.

این تردمیل با ابعاد 199×89×157 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتوراین تردمیل اطلاعاتی همچون سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ ورزشکار به وسیله این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.

ضربه گیر برای محافظت از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار، نوار نقاله استاندارد، مجهز بودن به کلید اضافه بار، مجهز بودن به سیستم ایمنی، کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، اسپیکر، قابلیت اتصال به MP3 Player، قابلیت اتصال به USB، مجهز بودن به فن خنک کننده برای متعادل نگه داشتن دما برای ورزشکار در حین تمرین، اسپیکر، دارا بودن برنامه های کامپیوتری همچون 5 برنامه تغییر خودکار شیب، 2 برنامه تغییر خودکار سرعت، برنامه تغییر متناوب سرعت، برنامه تغییر متناوب شیب، برنامه پیشرفته تغییر متناوب سرعت، برنامه پیشرفته تغییر متناوب شیب، برنامه های ویژه مسافت، انرژی مصرفی، زمان و ارتفاع معین، 3 برنامه شخصی ویژه، محل نگهداری بطری آب و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل به شمار می آید. تردمیل پاورفرست T970 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

برنامه خودکار سرعت، 6 برنامه خودکار تنظیم شیب، 3 برنامه تغییر شیب و سرعت دستگاه دارد که کاربر در کوتاه ترین زمان میتواند از آنها استفاده کند و از ورزش کردن خود لذت ببرد. مانیتوری که روی این تردمیل ها تعبیه شده است قادر است مسافت، کالری، شیب و ضربان قلب از طریق لمس با دست را در اختیار کاربر خود قرار دهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت DC1.25 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 105 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه برای آن اتفاقی بیفتد.

سرعتی که این تردمیل خانگی میتواند به کاربران خود انتقال دهد تا 16 کیلومتر در ساعت بوده و میزان شیب این دستگاه هم تا 10 درصد قابل تنظیم است که این کار به صورت برقی انجام میشود. ابعاد این دستگاه 167*73.5*132 سانتی متر است که عرض تسمه 120*40 سانتیمتری دارد که کاربر به راحتی میتواند روی این دستگاه بدود یا راه برود. این تردمیل امکانات جانبی نظیر؛ کلید محافظ اضافه بار، جابه جایی آسان، جا لیوانی، کلید دسترسی سریع به تنظیم سرعت و شیب و اندازه گیری چربی بدن دارد که کار با آن برای کاربر سادگی انجام میشود.

کلید ایمنی قرار گرفته شده برروی تردمیل باعث میشود در صورت بروز مشکلی و بر هم خوردن تعادل کاربر دستگاه خاموش شود و ورزشکار دچار مشکلی نشود و آسیبی نبیند. وزن این دستگاه 63.9 کیلوگرم است و دارای ویژگی تاشوندگی نیز می باشد که کاربر به راحتی میتواند آن را جمع کرده و از دیگر فضای موجود در خانه استفاده کند. این تردمیل پاور فرست به ضربه گیر نیز مجهز شده است که از به وجود آمدن فشار زیاد به زانوها و ستون فقرات کاربر خود جلوگیری میکند و دارای نوار نقاله استانداری نیز میباشد. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ، ساخت کشور تایوان است.

دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 یک تردمیل خانگی است که در کشور چین تولید شده؛ این دستگاه با ابعاد تسمه 140*50 که فضای مناسبی برای دویدن ورزشکار فراهم می آورد و قدرت موتور 3 اسب بخار DC تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. ابعاد آن بعد از باز شدن 134*85*182 سانتی متر است و قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب تردمیل به سادگی توسط جک گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

شیب این تردمیل به صورت برقی و با فشار یک دکمه در حین تمرین تغییر کرده و تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 18 کیلومتر در ساعت می رسد. مانیتور آن سرعت، کالری مصرف شده، مدت تمرین، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک برنامه مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از مفاصل، ستون فقرات و عضلات ورزشکار محافظت می کند، درگاه USB، پخش موسیقی، اسپیکر، قابلیت ثبت برنامه، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می آید. تردمیل گرین لایف tvs017 شامل 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با قدرت موتور 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ گرچه برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ با شیب بیش از 10 درصد می توان ورزش کوه پیمایی و تپه نوردی را شبیه سازی کرد و برای انجام این ورزش ها آماده شد؛ حداکثر سرعت کاربر برروی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین ورزش از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند؛ با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، بهبود و تقویت سیستم قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: