تردمیل پاورفرست T210
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

برنامه خودکار سرعت، 6 برنامه خودکار تنظیم شیب، 3 برنامه تغییر شیب و سرعت دستگاه دارد که کاربر در کوتاه ترین زمان میتواند از آنها استفاده کند و از ورزش کردن خود لذت ببرد. مانیتوری که روی این تردمیل ها تعبیه شده است قادر است مسافت، کالری، شیب و ضربان قلب از طریق لمس با دست را در اختیار کاربر خود قرار دهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت DC1.25 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 105 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه برای آن اتفاقی بیفتد.

سرعتی که این تردمیل خانگی میتواند به کاربران خود انتقال دهد تا 16 کیلومتر در ساعت بوده و میزان شیب این دستگاه هم تا 10 درصد قابل تنظیم است که این کار به صورت برقی انجام میشود. ابعاد این دستگاه 167*73.5*132 سانتی متر است که عرض تسمه 120*40 سانتیمتری دارد که کاربر به راحتی میتواند روی این دستگاه بدود یا راه برود. این تردمیل امکانات جانبی نظیر؛ کلید محافظ اضافه بار، جابه جایی آسان، جا لیوانی، کلید دسترسی سریع به تنظیم سرعت و شیب و اندازه گیری چربی بدن دارد که کار با آن برای کاربر سادگی انجام میشود.

کلید ایمنی قرار گرفته شده برروی تردمیل باعث میشود در صورت بروز مشکلی و بر هم خوردن تعادل کاربر دستگاه خاموش شود و ورزشکار دچار مشکلی نشود و آسیبی نبیند. وزن این دستگاه 63.9 کیلوگرم است و دارای ویژگی تاشوندگی نیز می باشد که کاربر به راحتی میتواند آن را جمع کرده و از دیگر فضای موجود در خانه استفاده کند. این تردمیل پاور فرست به ضربه گیر نیز مجهز شده است که از به وجود آمدن فشار زیاد به زانوها و ستون فقرات کاربر خود جلوگیری میکند و دارای نوار نقاله استانداری نیز میباشد. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ، ساخت کشور تایوان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: