تردمیل پاورفرست T640
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور این تردمیل 0.9 اسب بخار است که با این توان قادر است تا 85 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکلی هم نشود. فضای دویدن این دستگاه 37*109 سانتی متر است و این فضا این امکان راه رفتن و دویدن را راحت در اختیار کاربر خود قرار می دهد. سرعت این تردمیل که کاربر میتواند از آن استفاده کند 10 کیلومتر در ساعت بوده و تنظیم شیب آن نیز ثابت در یک وضعیت است. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود.

ابعاد این دستگاه 133* 60 * 133 سانتی متر و دارای وزن 31 کیلوگرم است که به راحتی حمل شده و میتوان در فضای خانه جای داد و از آن استفاده کرد و از انجام دادن ورزش با این وسیله لذت برد. نمایشگر این تردمیل میتواند میزان سرعت حرکت، زمان، مسافت طی شده و میزان کالری سوزانده شده توسط کاربر خود را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، برنامه ورزشی خوبی را طراحی و اجرا کند.

این تردمیل خانگی دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. این تردمیل ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال گارانتی می باشد و مجعز به 4 برنامه کامپیوتری از پیش تعیین شده است که کاربر می تواند به راحتی یکی از این برنامه ها را انتخاب کرده و ورزش خوبی را با این دستگاه تجربه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: