تردمیل سمپل فیتنس JS 10430
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و دارای 15 برنامه شبیه ساز سرعت است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. این تردمیل خانگی دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند.

این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد. ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند. کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این دستگاه ساخت کشور چین، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: