تردمیل سمپل فیتنس JS 18403
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 10 تير 1396برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

تردمیل خانگی ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور تایوان که با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120×40 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند. شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، قابلیت پخش موسیقی، 2 عدد اسپیکر، ورودی MP3 و MP4، پانزده برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سریع تر کرده و منجر به چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری برای آب کردن چربی های شکم و پهلو، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD و آبی رنگ آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: