تردمیل پاندا DK15
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای ابعاد تسمه 121*42 سانتی متر و شیبی تا 15 درجه است که کاربر می تواند تپه نوردی و کوه نوردی را در خانه تجربه کند. نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و ترمز ایمنی که این دستگاه سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

برای راحت جا به جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه ورزش کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید.این دستگاه می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند.

12 برنامه از پیش تعیین شده در حافظه این دستگاه ذخیره شده که کاربر با انتخاب هریک از آنها می تواند در کمترین زمان ممکن برنامه خود را انتخاب کرده و تمرین انجام بدهد. این دستگاه موتوری با قدرت 2 اسب بخار دارد و قابلیت تاشوندگی نیز دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده نماید. تردمیل پاندا DK15 ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: