تردمیل سول TT8
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:هایپر جیم , :: 12:24 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد. نمایشگر 10 اینچی LCD TFT دارد که می تواند به راحتی سرعت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر و برنامه ای که کاربر از آن استفاده می کند را به نمایش در بیاورد. این تردمیل دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده و یک برنامه ضربان قلب می باشد که کاربر با استفاده از یکی از آنها می تواند در سریعترین زمان ممکن تمرینات خود را شروع کند. تردمیل Sole ساخت کشور تایوان بوده و ابعاد این دستگاه با کارتن 44*92*219 سانتی متر است.

ابعاد تسمه این دستگاه 56*153 سانتی متر بوده و شیب این تردمیل تا 15 درصد به صورت برقی قابل تغییر است. سرعتی که این تردمیل می تواند به کاربر خود ارائه دهد تا 12کیلومتر در ساعت است. ورودی mp3 برای این تردمیل تعبیه شده است که با کمک آن می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری را ورزش کنید.قدرت موتور این دستگاه 3.25 اسب بخار است و می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

این دستگاه مجهز به گیره ایمنی است که در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، از زمین خوردن او جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدگی او می شود. فن خنک کننده این دستگاه فضای اطراف را برای پیاده روی و دویدن مناسب می کند. برای راحتی کاربر در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که برای جابه جایی می توانید از آن استفاده کنید و تردمیل را به هر مکانی که دوست دارید انتقال دهید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی نیز دارد که با تا کردن این دستگاه می توانید از سایر فضای خانه به راحتی استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: