تفاوت تردمیل مکانیکی و برقی
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
یک شنبه 2 اسفند 1394برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی


تردمیل یک دستگاه ورزشی است که بر روی تسمه آن اقدام به دویدن یا پیاده روی می کنیم. تردمیل در دو نوع بدون موتور و با موتور دیده می شود. در نوع بدون موتور خود ما نیرو لازم برای چرخش تسمه را ایجاد می کنیم، این تردمیل ها سبک و ارزان و همچنین جای زیادی را اشغال نمی کنند.

نوع موتور دار تردمیل که خود انواع مختلف برای وزن و استفاده های مختلفی دارد از نوع بدون موتور گرانتر و پیشرفته در است. در این دسته تردمیل ها قدرت لازم برای چرخش تسمه را موتور تردمیل ایجاد می کند. تردمیل های برقی عمدتآ دارای صفحه نمایش و کلید هایی برای تنظیم سرعت ، شیب و... می باشند.

در هنگام خرید تردمیل های موتور دار باید به موتور آن همچنین میزان وزنی که آن تردمیل تحمل می کند دقت کرد. عمدتآ ورزش با تردمیل های موتور دار آسان تر و موثرتر است. صفحه نمایش در تردمیل های موتور دار میزان ضربان قلب ، کالری مصرفی و مسافت طی شده را نمایش می دهد.

تردمیل های زیر آب یا همان تردمیل هایی که برای مصارف پزشکی درون استخر ها استفاده می شود در دسته تردمیل های بدون موتور قرار می گیرد که در هنگام خرید آنها باید به نوع فلز استفاده شده و همچنین ضد آب بودن اتصالات آنها دقت کرد.

یکی دیگر از امکانات تردمیل های برقی این است که این تردمیل ها قابلیت ذخیره برنامه های ورزشی را دارند و شما می توانید برنامه مناسب با اندام خود را در آن ذخیره کنید تا در دفعات بعد به راحتی به ورزش با آن بپردازید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: