تردمیل پاندا DK19
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 6 شهريور 1395برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 از نمونه های تردمیل خانگی مناسب برای افراد تا وزن 100 کیلوگرم می باشد. در واقع این مدل تردمیل پاندا با داشتن قدرت موتور 1.75 اسب بخار از نمونه دستگاه هایی است که برای وزن تا صد کیلوگرم ایده آل و مناسب می باشد. قدرت موتور در تردمیل در واقع تعیین کننده میزان تحمل وزن و همچنین محدوده سرعت در دستگاه است. کاربر می تواند با استفاده از این دستگاه در مدت زمان مشخص یک ساعت، مسافتی معادل با حداقل یک کیلومتر و حداکثر 14 کیلومتر را طی نماید.

عرض قابل حرکت فرد بر روی این مدل تردمیل خانگی، 40 سانتی متر است و طول قابل حرکت وی 120 سانتی متر است که در واقع این ابعاد معین ابعاد تسمه درتردمیل می باشد. شیب برقی از ویژگی های برتر این مدل دستگاه است که امکان تنظیم شیب تا 15 درجه را برای فرد در حین تمرین به صورت اتوماتیک فراهم می کند. بر روی دسته های این تردمیل چینی امکاناتی نظیر کنترل شیب و سرعت تعبیه شده است که کاربر را قادر می سازد تا در هنگام انجام تمرین، راحت تریع و سریع تر شیب حرکت و سرعت خود را تنظیم نماید.

این تردمیل دارای قابلیت تا شوندگی است که موجب سهولت حمل آن می شود و به علاوه جک کازی نیز موجب می شود تا کمترین آسیب به دستگاه در حین باز شدن تردمیل وارد شود. سیستم ضربه گیر پیشرفته SDS موجب می شود مانع از ورود آسیب به ستون مهره ها و مفاصل ورزشکار می شود. از جمله قابلیت های ویژه این مدل  تردمیل خانگی می توان به امکان پخش موسیقی با دارا بودن پورت یو اس بی و اسپیکر اشاره کرد. این دستگاه دارای 12 نوع برنامه ورزشی متفاوت است. برای جابه جایی آسان تر در زیر این مدل تردمیل چینی تایوانی ، چرخ تعبیه شده است. با خرید تردمیل پاندا از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم، از یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دستگاه بهره مند شوید.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: