تردمیل پاندا 8012
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 6 شهريور 1395برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 از انواع تردمیل خانگی نسبتا کم قدرت است. منظور از کم قدرت بودن این تردمیل ، کیفیت کم آن نیست بلکه بدین معنی است که این تردمیل نسبت به سایر انواع دستگاه ها دارای میزان تحمل وزن کمتری است. تحمل وزن در این مدل تردمیل پاندا 90 کیلوگرم است و توصیه می شود افراد کمتر 90 کیلوگرم از این دستگاه برای تناسب اندام و کاهش وزن استفاده نمایند. قدرت موتور در این مدل تردمیل چینی تایوانی معادل 1.5 اسب بخار است. با توجه به این قدرت موتور، کاربر می تواند با استفاده از این تردمیل در طول یک ساعت حداکثر 13 کیلومتر را طی نماید.

بر روی دسته های این تردمیل امکان تنظیم سرعت حرکت فرد در حین تمرین تعبیه شده است. اما این مدل تردمیل پاندا فاقد قابلیت تنظیم شیب به صورت برقی می باشد. تسمه در واقع سطح قابل حرکت کاربر را تشکیل می دهد که در این مدل تردمیل معادل 40*110 سانتی متر می باشد. ابعاد و اندازه های کلی این دستگاه نیز به شرح زیر می باشد:

طول دستگاه : 175 سانتی متر

عرض ترمیل : 68 سانتی متر

ارتفاع دستگاه: 124 سانتی متر

قابلیت تاشوندگی و همچنین وجود چرخ در زیر دستگاه موجب می شود تا بتوان این تردمیل خانگی را با سهولت بیشتری جابه جا و یا حمل کرد. علاوه بر این در هنگام نصب دستگاه نیز، وجود جک گازی موجب می شود تا تردمیل در حین باز شدن آسیب نبیند و در واقع اصولی باز شود. کاربر در حین تمرین با این مدل تردمیل چینی از آسیب به ستون مهره ها و مفاصل زانو و کمر در امان می باشد زیرا این مدل تردمیل پاندا به ضربه گیر و سیستم ضربه گیر SDS مجهز می باشد. امکان پخش موسیقی نیز در این تردمیل وجود دارد زیرا این دستگاه دارای پورت USB و اسپیکر می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: