تردمیل ریباک GT50
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: تردمیل ریباک, :: 15:58 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

یک تردمیل نیمه باشگاهی و فوق حرفه ای می باشد که از انواع سری ONE تردمیل های ریباک است.طراحی این محصول به گونه ای ست که تجربه انجام تمرینات راحت و موثر را برای شما فراهم می آورد و تمریناتی چالشی را پیش روی شما قرار می دهد.این تردمیل مجهز به ضربه گیر برای جلوگیری از فشار و آسیب به مفاصل شما در طول تمرین است.امکانات موجود در این تردمیل از طریق کنسول 7 اینچی آن که ال.سی.دی ست توسط کاربر قابل کنترل می باشد.فن خنک کننده و امکان پخش موزیک از طریق دستگاه ورودی و اسپیکر تمرینی لذت بخش را برای شما ایجاد می کند.

این تردمیل ریباک برای استفاده افراد تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم مناسب می باشد قدرت موتور آن 2.25 اسب بخار است و با این توان موتور تردمیل نسبتاً قدرت مندی می باشد.شیب این دستگاه تا 15 درجه و به شکل اتومات قابل تنظیم است و شرایط انجام تمرینات متنوعی را برای کاربر فراهم می کند.بعلاوه حداکثر سرعت استفاده از این تردمیل 18 کیلومتر در ساعت است یعنی فرد در مدت یک ساعت می تواند با استفاده از این تردمیل مسافتی به اندازه 18 کیلومتر را طی کند. وزن تردمیل فوق 97 کیلوگرم و ابعاد تسمه آن 140*48 سانتی متر است. این تردمیل دارای کلید سرعت آنی، کلید شیب آنی، کلید کنترل بر روی دسته و حسگر ضربان قلب می باشد.

همچنین سرعت، زمان، مسافت و کالری مصرفی از طریق مانیتور آن قابل کنترل می باشد.این تردمیل نیمه باشگاهی دارای برنامه های ورزشی متعددی ست که از جمله آن 38 برنامه تمرینی، 1 برنامه دستی،سه برنامه user، برنامه BodyFat، سه برنامه HRC می باشد.شما با استفاده از این تمرینات ورزشی متنوع می توانید تمرینات چالشی را تجربه نمایید و عملکرد قلبی عروقی خود را تقویت نمایید.این تردمیل نیز همانند سایر محصولات ریباک دارای 10 سال گارانتی موتور،2 سال گارانتی قطعات ،5 سال گارانتی بدنه و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: