تردمیل تاپ شیپ 8885
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
سه شنبه 25 آبان 1395برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای 4 برنامه تمرینی از پیش تعیین شده و 4 برنامه دستی می باشد که کاربر می تواند در کمترین زمان، برنامه مناسب خود را انتخاب کرده و ورزش خوبی را با استفاده از تردمیل تجربه کند. تنظیم سرعت این تردمیل به صورت برقی انجام می شود که این تغییرات تا 12 درجه شیب امکان پذیر است و به راحتی کاربر می تواند از پیاده روی یا دویدن بر روی تپه استفاده کند و تجربه کوه نوردی خوبی را نیز داشته باشد.

سرعتی که این تردمیل تاپ شیپ به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت و عرض تسمه آن 42* 130 با ضخامت 1.5 میلی متر است. این تردمیل ساخت کشور چین بوده که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 1.5 اسب بخار است که میتواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند و مشکلی برایش به وجود نیاید.

پایه های این تردمیل خانگی به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر میتواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد. زیر تسمه این تردمیل تخته MDF متحرکی قرار داده شده است که تراکم بالا و قابلیت ارتجاعی زیادی دارد. این تردمیل دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه در خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی نداشته باشید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: